Πέμπτη, 19 Μαρτίου 2015

ΒΙΒΛΙΟ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Δ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ: ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ...ΦΟΙΝΙΚΙΚΟ!!!!!!!!!!!


Με μεγάλη μου έκπληξη και οργή, το βιβλίο Ιστορίας  του Δημοτικού (Δ΄Τάξη), εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας, στη 14 σελίδα, λέει ευθέως ότι το αλφάβητό μας, το Ελληνικό, δεν είναι Ελληνικό, αλλά Φοινικικό!
Μετά το πρώτο σοκ,που δέχτηκα μέσα στην τάξη πριν μερικά χρόνια όταν ακόμη δίδασκα, παρακάλεσα τα παιδιά, να σκεφτούν αν μπορεί κάτι τέτοιο να είναι αληθινό.
Πώς μπορεί ένας πολιτισμός μεταγενέστερος των Ελλήνων να δανείσει αντί να δανειστεί;
Πώς μπορεί ένας πολιτισμός που δεν προσέφερε τίποτα από από τα επτά θαύματα της αρχαιότητας, διαλύθηκε και δεν υπάρχει πλέον, να έδωσε Φώτα στους Φωτοδότες Έλληνες;
Πώς μπορεί να έγραψε ο Όμηρος τα δύο παγκοσμίου φήμης και εμβέλειας έργα του Ιλιάδα και Οδύσσεια την ίδια χρονολγική περίοδο, σε Ελληνική γλώσσα αλλά με δανεικό αφάβητο, τη στιγμή που οι Φοίνικες δεν έχουν να επιδείξουν κάτι αντίστοιχο ή έστω υποδεέστερο;
Πώς μπορούν τέλος και ποιοι ανεγκέφαλοι το κάνουν, να βάζουν Ελληνόπουλα και τους δασκάλους τους, να διδάσκουν και να διδάσκονται από...γεννησιμιού τους ότι..δεν είναι..Έλληνες;
Στη συνέχεια παραθέτω ό,τι στοιχεία μπόρεσα να βρω και είναι θετικά και παρήγορα:


 Α. Τι είνα το Φοινικικό Αλφάβητο.
Κατά τη Γλωσσολογία ως "αλφάβητο" ορίζεται το «σύνολο συμβόλων με ορισμένη σειρά και τάξη, που χρησιμεύουν για να αποδίδονται οι στοιχειώδεις φθόγγοι μιας γλώσσας, με τον περιορισμό ο κάθε φθόγγος ν’ αντιστοιχεί σ' ένα μόνο σύμβολο και αντίστροφα». Στην αλφαβητική γραφή επομένως (δηλαδή τη γραφή των λαών της Ευρώπης, της Αμερικής, της Αυστραλίας αλλά και άλλων περιοχών του πλανήτη) κάθε γράμμα αποδίδει ένα στοιχειώδη ήχο.

Αυτό δεν ισχύει στις ατελέστερες της αλφαβητικής συλλαβικές γραφές, στις οποίες κάθε σύμβολο αποδίδει μία συλλαβή (δύο ή και περισσότερους ήχους-φθόγγους), όπως π.χ. στις συλλαβικές Ελληνικές γραφές Γραμμική Α και Β ένα σύμβολο αποδίδει τη συλλαβή - κο (κ+ο), άλλο σύμβολο τη συλλαβή πο (π+ο) κ.ο.κ. Στη φοινικική γραφή (που διαθέτει μόνο σύμφωνα και κανένα φωνήεν), στα ελάχιστα διασωθέντα δείγματά της, η κατάσταση είναι ακόμα "χειρότερη", δεδομένου ότι κάθε σύμβολό της δεν αποδίδει ούτε καν μία συγκεκριμένη συλλαβή, αλλά διαφορετικές, που το διάβασμά τους αφήνεται στην "έμπνευση" του αναγνώστη. Έτσι π.χ. ένα σύμφωνο μπορεί να διαβαστεί ως μπα, μπου, μπε, μπι, μπο κ.ο.κ., ή κάποιο άλλο ως γκου, γκα, γκε, γκο κ.λπ. Επομένως, η φοινικική γραφή όχι μόνο δεν αποτελεί αλφάβητο, αλλά δεν είναι ούτε καν εξελιγμένη συλλαβική γραφή, του βαθμού τελειότητας της αντίστοιχης Ελληνικής.

Και είναι πράγματι καταπληκτικό το γεγονός, ότι έχει καθιερωθεί στην επιστήμη κατά τα τελευταία 150 χρόνια περίπου ο αντιφατικός όρος "φοινικικό αλφάβητο", προκειμένου για μία γραφή που δεν έχει καμία σχέση με την αλφαβητική. Και είναι ακόμη πιο απίστευτη η επιβολή του επιστημονικού δόγματος, ότι το Ελληνικό αλφάβητο προήλθε από το φοινικικό, το οποίο όχι μόνο δεν είναι αλφάβητο, αλλά είναι μία ατελέστερη γραφή από τις Ελληνικές Γραμμικές Γραφές Α και Β. Για τους λόγους αυτούς κατά τον προσφάτως εκλιπόντα πρόεδρο της Εταιρείας Ελλήνων Φιλολόγων Παν. Γεωργούντζο ο χαρακτηρισμός που έδωσε ο καθηγητής Γ. Μπαμπινιώτης στη φοινικική γραφή "οιονεί συλλαβικό αλφάβητο" (;!) απορρίπτεται και πρέπει να αντικατασταθεί με το ορθό "καθαρώς συνεπτυγμένο συλλαβικό" σύστημα γραφής (βλέπε Παν. Γεωργούντζου, Το Αλφάβητον Εφεύρεσις Ελληνική: άρθρο του στο περιοδικό Δαυλός, τεύχος. 142, Οκτώβριος 1993, σελ. 8242).


Β) Η Ελληνικότητα του αλφαβήτου.

1. Οι αρχαιολογικές αποδείξεις

Η θεωρία ότι το Αλφάβητο είναι εφεύρεση των Φοινίκων συντηρήθηκε εκτός των άλλων με το επιχείρημα ότι ορισμένα σύμβολα της φοινικικής γραφής μοιάζουν με τα αλφαβητικά γράμματα, π.χ. το Α(άλεφ) είναι αντεστραμμένο ή πλαγιαστό το ελληνικό Α κλπ. Το επιχείρημα αυτό φαινόταν ισχυρό μέχρι προ 100 ετών περίπου, όταν οι γλωσσολόγοι και οι ιστορικοί ισχυρίζονταν ακόμη ότι οι Έλληνες δεν γνώριζαν γραφή προ του 800 π.Χ.!

Γύρω στο 1900 όμως ο Αρθούρος Έβανς ανέσκαψε την Ελληνική Μινωική Κρήτη και ανεκάλυψε τις ελληνικές Γραμμικές Γραφές, των οποίων σύμβολα ήταν ως σχήματα πανομοιότυπα προς τα 17 τουλάχιστον εκ των 24 γραμμάτων του Ελληνικού Αλφαβήτου. Με δεδομένα ότι: α) τα αρχαιότερα δείγματα των Ελληνικών αυτών γραφών (Γραμμική Α και Β), που στη συνέχεια ανακαλύφθηκαν και στην Πύλο, στις Μυκήνες, στο Μενίδι, στη Θήβα, αλλά και βορειότερα, μέχρι τη γραμμή του Δούναβη και χρονολογήθηκαν τότε πριν από το 1500 π.Χ. και β) οι Φοίνικες και η γραφή τους εμφανίζονται στην ιστορία όχι πριν το 1300 π.Χ. Ο Έβανς στο έργο του Scripta Minoa διετύπωσε, πρώτος αυτός, αμφιβολίες για την αλήθεια της θεωρίας ότι οι Έλληνες έλαβαν τη γραφή από τους Φοίνικες, εκφράζοντας ταυτόχρονα την επιστημονική υποψία ότι μάλλον συνέβη το αντίθετο.

Οι αμφιβολίες για την μη προτεραιότητα των Φοινίκων έναντι των Ελλήνων στην ανακάλυψη της γραφής έγιναν βεβαιότητα, όταν ο καθηγητής Πωλ Φωρ, διεθνής αυθεντία της Προϊστορικής Αρχαιολογίας, δημοσίευσε στο αμερικάνικο αρχαιολογικό περιοδικό, εκδόσεως του Πανεπιστημίου της Ινδιάνας, Nestor (έτος 16ον, 1989, σελ. 2288) ανακοίνωση, στην οποία παραθέτει και αποκρυπτογραφεί πινακίδες Ελληνικής Γραμμικής Γραφής, που βρέθηκαν σε ανασκαφές στο κυκλώπειο τείχος των Πιλικάτων της Ιθάκης και χρονολογήθηκαν με σύγχρονες μεθόδους στο 2700 π.Χ. Γλώσσα των πινακίδων είναι η Ελληνική και η αποκρυπτογράφηση του Φωρ απέδωσε φωνητικά το συλλαβικό κείμενο ως εξής: Α]RE-DA-TI. DA-MI-U-A-. A-TE-NA-KA-NA-RE(ija)-TE. Η φωνητική αυτή απόδοση μεταφράζεται, κατά τον Γάλλο καθηγητή πάντοτε :«Ιδού τι εγώ η Αρεδάτις δίδω εις την άνασσαν, την θεάν Ρέαν:100 αίγας, 10 πρόβατα, 3 χοίρους». Έτσι ο Φωρ απέδειξε, ότι οι Έλληνες έγραφαν και μιλούσαν Ελληνικά τουλάχιστον 1400 χρόνια πριν από την εμφάνιση των Φοινίκων και της γραφής τους στην ιστορία.

Αλλά οι αρχαιολογικές ανασκαφές στον Ελληνικό χώρο την τελευταία 12ετία απέδωσαν και άλλες πολλές και μεγάλες εκπλήξεις: Οι Έλληνες έγραφαν όχι μόνο τις συλλαβικές Γραμμική Α και Β Γραφές τους αλλά και ένα είδος γραφής πανομοιότυπης με εκείνη του Αλφαβήτου τουλάχιστον από το 6000π.Χ. Πράγματι στο Δισπηλιό, μέσα στα νερά της λίμνης της Καστοριάς, ο καθηγητής Γ. Χουρμουζιάδης ανεκάλυψε ενεπίγραφη πινακίδα με γραφή σχεδόν όμοια με την αλφαβητική, η οποία χρονολογήθηκε με τις σύγχρονες μεθόδους του ραδιενεργού άνθρακα (C14) και της οπτικής θερμοφωταύγειας στο 5250 π.Χ.

Τρία χρόνια αργότερα ο έφορος Προϊστορικών και Κλασσικών Αρχαιοτήτων Ν. Σάμψων, ανασκάπτοντας το "Σπήλαιο του Κύκλωπα" της ερημονησίδας Γιούρα Αλοννήσου (Βόρειες Σποράδες), ανακάλυψε θραύσματα αγγείων ("όστρακα") με γράμματα πανομοιότυπα με εκείνα του σημερινού Ελληνικού Αλφαβήτου, τα οποία χρονολογήθηκαν με τις ίδιες μεθόδους στο 5500 - 6000 π.Χ. Ο ίδιος αρχαιολόγος διενεργώντας το 1995 ανασκαφές στη Μήλο, ανεκάλυψε "πρωτοκυκλαδικά αγγεία" των μέσων της 3ης χιλιετίας π.Χ., που έφεραν πανομοιότυπα τα γράμματα του Ελληνικού Αλφαβήτου Χ,Ν,Μ,Κ,Ξ,Π,Ο,Ε. Είναι πρόδηλο, ότι οι αρχαιολογικές αυτές ανακαλύψεις όχι απλώς προσέδωσαν ήδη το χαρακτήρα του κωμικού στη λεγόμενη "Φοινικική Θεωρία" περί ανακαλύψεως της γραφής, αλλά ανατρέπουν εκ βάθρων ολόκληρη την επίσημη χρονολόγηση της ελληνικής Ιστορίας, όπως αυτή διδάσκεται, αλλά και την επίσημη παγκόσμια Ιστορία του Πολιτισμού.

2. Η "οιονεί" μαθηματική απόδειξη.

Αλλά παράλληλα προς την κατεδάφιση του χάρτινου οικοδομήματος του "Φοινικικού" αλφαβήτου με τη βοήθεια της αρχαιολογικής σκαπάνης, προέκυψε κι ένα νέο συντριπτικό στοιχείο, που μας το προσέφερε η επί 20 χρόνια σεμνή και αθόρυβη μελέτη της Ελληνικής Γλώσσας και Γραφής από έναν μεγάλο ερευνητή, τον Ηλία Λ. Τσατσόμοιρο, που δυστυχώς χάθηκε στις 19 Δεκεμβρίου 1991, αφού όμως πρόλαβε να ολοκληρώσει, λίγους μήνες πριν από τον αδόκητο θάνατό του, την ριζοσπαστική έρευνά του «Ιστορία Γενέσεως της Ελληνικής Γλώσσας - Από τον έλλοπα θηρευτή μέχρι την εποχή του Διός- Η αποκωδικοποίηση του Ελληνικού Αλφαβήτου».

Στην έρευνά του αυτή, απέδειξε με θαυμαστό τρόπο, ότι κάθε γράμμα του Ελληνικού Αλφαβήτου περιέχει μια σταθερή κωδική σημασία, την οποία εισάγει κυριολεκτικά ή μεταφορικά ως επί μέρους έννοια στην γενική έννοια κάθε Ελληνικής λέξεως στην οποία ανήκει. Έτσι τελικά κάθε (αρχαία) Ελληνική λέξη αποτελεί ένα οιονεί αρκτικόλεξο [όπως π.χ. Δ(ημόσια) Ε(πιχείρηση) Η(λεκτρισμού): ΔΕΗ], όπου κάθε γράμμα (ανάλογα με τη θέση που κατέχει στην σειρά των γραμμάτων της λέξεως) δίνει ένα σημαντικό ή λιγότερο σημαντικό νοηματικό στοιχείο της και όλα μαζί δίνουν τον λογικό ορισμό της έννοιας που εκφράζει η λέξη. Σημειώνεται εδώ, ότι την "ειδοποιό διαφορά" της έννοιας δίνει συνήθως το αρκτικό γράμμα.

Δεν υπάρχει εδώ ασφαλώς ο χώρος, για να παρουσιάσω τις κωδικές σημασίες των γραμμάτων του ελληνικού Αλφαβήτου εν τω συνόλω τους, όπως αναλύονται στην επαναστατική αυτή ανακάλυψη στον τομέα της μελέτης του ανθρωπίνου Λόγου. Αλλά ενδεικτικά θα διαλέξω ένα μόνο από τα 24 γράμματά μας, το υ ή Υ (μια που αυτό θεωρείται και ως "αντιπροσωπευτικά ελληνικό", Υ Greacum στο δήθεν "Λατινικό" Αλφάβητο, που δεν είναι άλλο από μία παραλλαγή του Ελληνικού, της Χαλκίδας). Το ύψιλον λοιπόν, όπως και το σχήμα του δείχνει, έχει την κωδική σημασία της κοιλότητας ή (ανεστραμμένο) την κυρτότητας και αυτήν εισάγει στις έννοιες των Ελληνικών λέξεων που το περιέχουν - και κατ' επέκτασιν, ενίοτε, και τη σημασία των υγρών (τα οποία διά φυσικής ροής καταλήγουν και γεμίζουν την κοιλότητα).

Προχείρως αναφέρω μερικές ονομασίες αγγείων και υγρών όπως: κοτ-Υ-λη, γο-Υ-ττος, τρ-Υ-βλίον, π-Υ-ξίς, αμφορε-Υ-ς, β-Υ-τίον, λ-Υ-χνος, πρόχο-Υ-ς, σκε-Υος κλπ. - όλες με τη σημασία του κοίλου αντικειμένου, αλλά και πλείστες άλλες λέξεις όπως κ-Υ-ησις (κυρτότητα της κοιλιάς της εγκ-Υ-ου γυναίκας), κ-Υ-μα (κυρτότητα ή κοιλότητα στην επιφάνεια της θάλασσας), κρ-Υ-πτη (κοιλότητα εδάφους), Υ-πό (η πρόθεση: κοιλότητα κάτω από μία στάθμη ή επίπεδο), Υ-πέρ (η πρόθεση: κυρτότητα πάνω από μία στάθμη ή επίπεδο=Υ-ψος), όλες οι λέξεις που έχουν ως πρώτα συνθετικά τους τις προθέσεις Υ-πό και Υ-πέρ, που ανέρχονται σε εκατοντάδες, αλλά και χιλιάδες άλλες. Η μεγαλοφυής αυτή ανακάλυψη, την οποία δυστυχώς η επίσημη επιστήμη επί 8 χρόνια εξακολουθεί να "αγνοεί", αν και αποτελεί συνέχεια και ολοκλήρωση της λησμονημένης Πλατωνικής προσεγγίσεως του προβλήματος της γλώσσας ("Κρατύλος"):

1. Διαλύει οριστικά τη θεωρία, ότι η Ελληνική Γλώσσα προήλθε από άλλη (την δήθεν "Ινδοευρωπαϊκή"), δεδομένου ότι αποδεικνύεται ως η μόνη μη συμβατική γλώσσα του κόσμου, η μόνη γλώσσα δηλαδή που παρουσιάζει αιτιώδη σχέση μεταξύ του σημαίνοντός της (λέξεως) και του σημαινομένου της (του πράγματος που ονομάζει η λέξη).

2. Κατ' επέκτασιν αποδεικνύει, ότι είναι η πρώτη και η μόνη δημιουργηθείσα γλώσσα του ανθρωπίνου είδους, από την παραφθορά της οποίας απέρρευσαν οι συμβατικές γλώσσες (δηλαδή αυτές όπου υπάρχει αναιτιώδης σχέση μεταξύ σημαίνοντος και σημαινομένου), όπως είναι όλες ανεξαιρέτως οι λοιπές γλώσσες του πλανήτη.

3. Αποδεικνύει κατά μη επιδεχόμενο καμία λογική αμφισβήτηση τρόπο, ότι το Αλφάβητο έγινε από τους Έλληνες, για να αποδώσουν με τα κωδικά τους 24 ή 27 γράμματα τις έννοιες των Ελληνικών λέξεων - και μόνον αυτών.

4. Δείχνει συγκριτικά, ότι τα σύμβολα της φοινικικής γραφής και οι ονομασίες τους («αλεφ»=βόδι, «μπεθ»=καλύβα, «γκιμέλ»=καμήλα κ.λπ.) όχι μόνο δεν περικλείουν κωδικές ονομασίες, αλλά συνάπτονται ή παραπέμπουν σε πρωτόγονες ζωικές καταστάσεις.


Γ) Το απόσπασμα του Ηροδότου

Όλοι οι αρχαίοι Έλληνες συγγραφείς που αναφέρονται στο Αλφάβητο ("Γράμματα", όπως το έλεγαν), το θεωρούν πανάρχαια Ελληνική εφεύρεση (του Προμηθέα, του Παλαμήδη, του Λίνου κλπ.). Η θεωρία του "Φοινικικού" Αλφαβήτου πάντοτε στηριζόταν και στηρίζεται ακόμη από τους υποστηρικτές της σε μία εξαίρεση του κανόνα αυτού. Την εξαίρεση αυτή αποτελεί ένα απόσπασμα του Ηροδότου, που ο ίδιος παρουσιάζει ως προσωπική γνώμη του («ως εμοί δοκέει» = όπως μου φαίνεται...), την οποία σχημάτισε, όπως αναφέρει σε προηγούμενη παράγραφο, «αναπυνθανόμενος» (=παίρνοντας πληροφορίες από άλλους). Αλλά ας δούμε το κείμενο του Ηροδότου ("Ιστορία, Ε 58"):

«58.Οι δε Φοίνικες ούτοι οι συν Κάδμω απικόμενοι τών ήσαν Γεφυραίοι άλλα τε πολλά οικήσαντες ταύτην την χώρην εισήγαγον διδασκάλια ες τους Έλληνας και δη και γράμματα, ουκ εόντα πριν Έλλησι ως εμοί δοκέει, πρώτα μεν τοίσι και άπαντες χρέωνται Φοίνικες· μετά δε χρόνου προβαίνοντος άμα τη φωνή μετέβαλλον και τον ρυθμόν των γραμμάτων».

[58.Οι δε Φοίνικες αυτοί, που μαζί με τον Κάδμο αφίχθησαν, εκ των οποίων και οι Γεφυραίοι, και σε πολλά άλλα μέρη κατοικήσαντες την χώραν αυτήν εισήγαγαν και τέχνες (νέες ή άγνωστες) στους Έλληνες και μάλιστα και (κάποια) γραφή, η οποία δεν ήταν γνωστή πριν στους Έλληνες, καθώς εγώ νομίζω, πρώτα αυτήν την γραφή την οποίαν και όλοι οι Φοίνικες μεταχειρίζονται· μετά όμως με την πάροδο του χρόνου (οι Φοίνικες) μετέβαλλαν μαζί με τη γλώσσα (τους) και το είδος αυτό της γραφής.]

Στο απόσπασμα αυτό το σημαντικότερο είναι, ότι στην κρίσιμη φράση («άμα τη φωνή μετέβαλλον και τον ρυθμόν των γραμμάτων») αποκαλύπτεται, ότι οι Φοίνικες - Γεφυραίοι, που πήγαν στην Βοιωτία με τον Κάδμο, έφεραν από την Φοινίκη κάποια γραφή τους, αλλά καθώς οι Φοίνικες άλλαξαν τη γλώσσα τους (έμαθαν πια δηλαδή τα Ελληνικά), άλλαξαν και αυτή τη γραφή τους (έγραφαν πια δηλαδή με την υπάρχουσα στη Βοιωτία πανάρχαια ελληνική γραφή). Στη δήλωση λοιπόν αυτή του Ηροδότου οι μεταφραστές δίνουν το νόημα, ότι οι ντόπιοι Έλληνες Βοιωτοί και όχι οι Φοίνικες μετανάστες άλλαξαν τη δική τους γλώσσα και γραφή και υιοθέτησαν τη φοινικική!

Στη γενικά ασυνάρτητη αυτή αναφορά στον Αλφάβητο, όπως διασώθηκε, είναι προφανείς και οι παρεμβάσεις-αλλοιώσεις που ακολουθούν στο κείμενο και που διαπράχθηκαν άγνωστο από ποιούς και πότε. Αλλά ας δούμε την ύποπτη συνέχεια του κειμένου, όπως έφθασε σ' εμάς:

«Περιοίκεον δε σφέας τα πολλά των χώρων τούτον τον χρόνον Ελλήνων Ίωνες οι παραλαβόντες διδαχή παρά των Φοινίκων τα γράμματα, μεταρυθμίσαντες σφέων ολίγα εχρέωντο, χρεώμενοι δε εφάτισαν, ώσπερ και το δίκαιον έφερε εισαγαγόντων Φοινίκων ες την Ελλάδα, Φοινίκηια κεκλήσθαι».

[Κατοικούσαν δε πέριξ αυτών (των Φοινίκων) στα περισσότερα μέρη κατ' εκείνο τον χρόνο (του Κάδμου) εκ των Ελλήνων Ίωνες, οι οποίοι παραλαβόντες διά της επαφής ή και διδασκαλίας παρά των Φοινίκων τη γραφή τους αλλάξαντες την μορφή της γραφής αυτών oλίγα μετεχειρίζοντο. Μεταχειριζόμενοι δε αυτά είπαν, καθώς ήταν δίκαιο, επειδή τα εισήγαγαν στην Ελλάδα Φοίνικες, να ονομάζωνται Φοινικά.]

Η αναφορά αυτή, κατά των Η. Τσατσόμοιρο ("Δαυλός", τ.118), ότι δηλαδή εκ των Ελλήνων οι Ίωνες, οι κατοικούντες πέριξ των Φοινίκων παρέλαβαν τη Φοινικική γραφή και λίγα γράμματά της μεταχειρίζονταν, αφού τα τροποποίησαν, και χάριν του δικαίου, επειδή οι Φοίνικες τα εισήγαγαν στη Ελλάδα, τα ονόμασαν Φοινικικά, αποτελεί κραυγαλέα αντίφαση και συνεπώς πρόκειται για πλαστή υποπαράγραφο, δήθεν επεξηγηματική, η οποία σκοπεύει να καταστήσει αβαρή την προηγηθείσα πληροφορία «άμα τη φωνή μετέβαλλον και τον ρυθμόν των γραμμάτων». Και όμως η "Φοινικική Θεωρία" θεμελιώθηκε εξ ολοκλήρου και συντηρείται πάνω στο θεμέλιο της προφανούς αυτής πλαστογραφίας.

Η "Φοινικική Θεωρία" καθιερώθηκε στην Ευρώπη σε μία εποχή που, όπως γράφει ο διαπρεπής σύγχρονος Άγγλος κλασσικός φιλόλογος S.G.Rembroke ("The Legacy of Greece, εκδ. Oxford University Press, 1984), «στους Φοίνικες γενικά εδίδετο ένας ρόλος ενδιαμέσων», που ξέφευγε από οιαδήποτε πληροφορία της ιστορίας, ένας ρόλος δηλαδή μεταφορέων της σοφίας και του πολιτισμού του περιουσίου λαού του Ισραήλ στους απολίτιστους λαούς και δη στους Έλληνες. Αυτά βέβαια είναι συγχωρητέα, αφού λέγοντας περί τα τέλη του Μεσαίωνα, οπότε ο θρησκευτικός φανατισμός και ο σκοταδισμός είχαν φθάσει σε τέτοιο σημείο, ώστε να θέλουν την κόρη του Αγαμέμνονος Ιφιγένεια ως κόρη του Ιεφθά, τον Δευκαλίωνα ως Νώε, τον Άπι ως σύμβουλο του Ιωσήφ, τον Απόλλωνα, τον Πρίαμο, τον Τειρεσία και τον Ορφέα ως διαστροφές του Μωυσή, την ιστορία των Αργοναυτών ως διάβαση των Ισραηλιτών από την Αίγυπτο στην Παλαιστίνη και άλλα πολλά παρόμοια. Αυτές τις επισημάνσεις τις κάνει ο Rembroke.

Και καταλήγουμε εμείς: Τότε ο Ελληνισμός, ευρισκόμενος από άποψη εθνικής αυτοσυνειδησίας σε κωματώδη πνευματική κατάσταση και από άποψη ιστορικής αυτογνωσίας σε αφασία, ήταν εντελώς ανίκανος να υπερασπισθεί την ιστορία του και τον πολιτισμό του, και γι' αυτό δεν αντιδρούσε και δεν μπορούσε να αντιδράσει.
Δημήτρης Ι. Λάμπρου

Αυτά τα εμπεριστατωμένα, τα απολύτως επιστημονικά και πολύ ορθά αναφέρει ο κ. Δημήτριος Λάμπρου στο ανωτέρω άρθρο του.
Εκείνο που προξενεί θλίψη και οργή (περισσότερο οργή) είναι με πόση αφέλεια; και σιγουριά έρχεται ένα βιβλίο του ΟΕΔΒ, που αποτελεί "Ευαγγέλιο" στα μάτια μαθητών, γονέων και δασκάλων, να λέει τέτοιες ανακρίβειες και να περνά τόσο ανθελληνικά μηνύματα σε ψυχές "tambula rasa" άγραφα χαρτιά ,αθώα και λευκά και να σχηματοποιεί συνειδήσεις σε αβεβαιότητα και παντελή σύγχυση.
Παραθέτω στο σημείο αυτό ένα απλούστατο παράδειγμα μεγαλείου της Ελληνικής γλώσσας που ναι, είναι Κώδικας με ιερά σύμβολα, (γράμματα), που πάνω σ΄αυτά μεγαλούργησε, έχτισε Παρθενώνες, επιβίωσε και θα επιβιώσει το Ελληνικό Έθνος, σε μια πορεία αιώνια στο χώρο και στο χρόνο, έτσι ώστε οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές του μέλλοντος, θα ομιλούν και θα "καταλαβαίνουν" μόνο Ελληνικούς χαρακτήρες και λέξεις "κωδικούς". Διότι αυτό το Αλφάβητο, δεν προέρχεται ούτε από τους Φοίνικες,ούτε από κάποιον άλλο λαό:
Έχει Θεϊκή καταγωγή, όπως και οι ίδιοι οι Έλληνες.

ΥΔΩΡ. Τέσσερις μόλις χαρακτήρες Ελληνικού Αλφαβήτου (κατά το Λακωνίζειν..) και "ουκ εν τω πολλώ το ευ". Αυτά τα τέσσερα γράμματα δίνουν τεράστιες πληροφορίες για το τι σόι πράγμα είναι αυτό το ΥΔΩΡ..
Υ: Ύψιλον.Σχηματική αναπαράσταση χωνιού, δηλώνει ευθέως και σαφώς τον τρόπο περισυλλογής του
ύδατος.
Δ: Δέλτα.Το γράμμα σημαίνει Δύναμη. Το νερό είναι πράγματι δυνατό έως και καταστροφικό. Με το
σύμβολο αυτό υποδεικνύεται ο τρόπος προστασίας και χρησιμότητας (αφού το περισυλλέξεις)
Το Δ είναι το σχήμα φράγματος, πεπλατυσμένου στη βάση και αιχμηρού στην κορυφή για να
αντέξει η κατασκευή την πίεση στη βάση. Είναι πυραμοειδές κατασκεύασμα που οι αρχαίοι
Αιγύπτιοι και Έλληνες κατασκεύασαν να φυλάξουν τις γνώσεις τους από τον κατακλυσμό.
Ω: Ωμέγα.Σχηματική αναπαράσταση της Γαίας- γης (κύκλος) να .."κολυμπά" στην καμπύλη ~ γραμμή
των υδάτων,υποδηλώνοντας τη σημασία του νερού ως βάση της γης. Επίσης ως έσχατο
γράμμα της αλφαβήτου δηλώνει το ΤΕΛΟΣ κάθε οργανισμού άμα της έλλειψής του.
Ρ Ρρρρρο.Το "ηχητικό" σύμβολο της ροής, ήχος γράμματος συνεχούς ροής δηλώνει ότι είναι υγρό,
ρευστό, παράγει ήχο ρρρρρ κατά την κίνησή του και δηλώνει φυσική κατάσταση και υφή.
Περισσότερα θα βρείτε σ΄αυτ΄το βίντεο που αναλύω το θέμα:

http://www.youtube.com/watch?v=aN0wGmGFMiM

Αγαπητοί φίλοι, όλα αυτά σε τέσσερα μόλις γράμματα. Αυτό είναι..Σοφία. Αυτό είναι Ελληνικό Αλφάβητο. Αυτό έχουμε κληρονομήσει απ΄ ευθείας από τους Προγόνους μας, τους Ιερούς Έλληνες, των οποίων το Όνομα και το επιπλέον γονίδιο φέρουμε υπερήφανοι.
Σας ερωτώ λοιπόν και παρακαλώ τη γνώμη σας:
Είναι ποτέ δυνατόν, να δανειστήκαμε ξένα σύμβολα, από ένα ξένο πολιτισμό που μάλιστα δεν υφίσταται πλέον, προκειμένου να εκφράσουμε την Ιερή και Θεϊκή Γλώσσα των Ελλήνων;
Για όσους θέλουν κι αντέχουν τα πλέον αξιόπιστα αρχαία κριτήρια και αποδείξεις, το θέμα ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΕΙ και ΛΑΜΠΕΙ σ΄αυτό το βίντεο εδώ, χωρίς να γεννάται ουδεμία πλέον ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ.

http://www.facebook.com/video/video.php?v=122158924500974&oid=258694830140

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΑΝΤΕΣ
Δημήτριος Μαντές: Ο Ανθελληνισμός ΔΕΝ θα περάσει κυρία Διαμαντοπούλου! 
Δημήτριος Μαντές: 
Ο Ανθελληνισμός ΔΕΝ θα περάσει κυρία Διαμαντοπούλου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Labels

tovima.gr culturenow.gr newsbeast.gr protothema.gr Βιβλία ethnos.gr Μέγαρο Μουσικής Αθηνών Θεσσαλονίκη θέατρο Badminton 24grammata.com Θέατρο Εκπομπή "Ανιχνεύσεις" Χρήστος Γιανναράς YouTube Music www.kathimerini.gr Axileas Arslanoglou Κινηματογράφος Μέγαρο Μουσικής Μουσεία Τέχνη. kathimerini.gr news.kathimerini.gr villagecinemas.gr Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος Μίκης Θεοδωράκης Μουσείο Ακρόπολης Μουσείο Μπενάκη Τεχνόπολις Τραγούδια με τον Νίκο Γούναρη Half Note Jazz Club tanea.gr Αθήνα Εθνική Λυρική Σκηνή Ενημέρωση Ζωγραφική Ηρώδειο ΚΘΒΕ Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης Μήνας Τέχνη ντοκυμαντέρ συναυλίες Beatles Dimitrios Mantes Half Note Street art zougla.gr Αλκίνοος Ιωαννίδης Αριστοφάνης Βιβλίο Ελλάδα Ελληνική Μαντάμ Σουσού Μουσική Σταυρός του Νότου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης έκθεση αρχαιολογική ανακάλυψη θάνατος 14ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης 84ης Απονομή Βραβείων Όσκαρ Chick Corea και Gary Burton Depeche Mode Gazarte Giannis Morfonios Imany James Bond Led Zeppelin Mark Lanegan Whitney Houston elculture.gr trans.kathimerini.gr Έλληνες Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης Όρνιθες Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης Αμάν Αμήν Απατεώνες και Τζέντλεμεν Αρχή Αττίκ Αχιλλέας Βραβείο Αναγνωστών 2012 Γιάννης Αγγελάκας Δήμητρα Γαλάνη Δημήτρης Μητροπάνος Δόμνα Σαμίου Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο Εικαστικός Εκδήλωση Εκκλησία Εκπαίδευση Ελευθερία Αρβανιτάκη Εξάρχεια Επίδαυρος Ζωή Θέατρο Ακροπόλ Θόδωρος Αγγελόπουλος Ιστορία Κλοπή πινάκων Κρήτη Κωνσταντινούπολη Μάιος Μέγας Αλέξανδρος Μελίνα Ασλανίδου Νίκος Πορτοκάλογλου Νατάσσα Μποφίλιου Ντέιβιντ Μπάουι Παράδεισος Πολιτισμό Πρεμιέρα ταινιών Ρωμαίος και η Ιουλιέτα Σαβίνα Γιαννάτου Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών Συναυλία Τάνγκο Το μεγάλο μας τσίρκο Φίλων Επιστολές Χάρις Αλεξίου Χανιά Χριστόφορος Παπακαλιάτης αρχαιολογικοί χώροι βράβευση εκπαιδευτικό πρόγραμμα ελληνική κρίση παιδεία τουρισμός χρυσές σφαίρες ...news.kathimerini.gr 104 Κέντρο Λόγου και Τέχνης 11ο Φεστιβάλ Χορού 15ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης 15ο Φεστιβάλ Ολυμπίας 34o River Party 35η Γιορτή Βιβλίου 3rd World Magic Festival 4ο Ιβηροαμερικανικό Φεστιβάλ 69ο Φεστιβάλ Βενετίας ABBA AMERICAN PIE: REUNION ANTENNA Absolut Haronitaki Absolut Vodka Accept ActionAid Alaattin Sürmeli Albert Nobbs Alejandra Guilmant Archaeology Art Athens Digital Arts Festival Athens Photo Festival 2012 Aλογο του πολέμου BBC Badminton Be there Corfu Animation Festival Bel ami Bernier-Eliades Black Sabbath Bob Dylan Bon Iver Brad Pitt Brigitte Πολέμη Byzantium. Masterpieces from Greek Collections CHICAGO Carmen Lundy Carmen Souza Celebrities Cesaria Evora Chris Marker Christophe Corpus Christi Cosmopolis Curiosity DANDY WARHOLS DARK SHADOWS DAVID BORDWELL Dance me to the end of Greece Daniel Craig David Bowie Death In Vegas Documenta 14 Don Cornelius Egon Wolff Emily Ratajkowski Encardia Etta James Eurovision Eρωτικά λουλούδια Fame Fuerza Bruta Look Up Fuzz Live Music Club Gagarin205 George Iatridis HUGO Harlem Swing Harrison Ford Herge High school musicians from Venezuela Highlights I will survive IT Indiana Jones J. EDGAR JOHN CARTER: ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΔΥΟ ΚΟΣΜΟΥΣ Jack And Jill James Henry Jan Fabre Jonathan Meese KRISTIN THOMPSON Kalashnikov Keck Award 2012 Lawless Lembessiart Liza Marklund Locomondo Lonely Planet Lynyrd Skynyrd Maison Crystal Manhattan Medea Maria Joáo Mark Titchner Martha Argerich Maybeshewill Michael Peppiatt Milo Z Mount Royal NASA Namaste Nederlands Dans Theater ONE FOR THE MONEY Oasis Official Charts Company Opera Chaotique Opeth Origami Peggy Guggenheim Piluka Aranguren Poulet aux Prunes Prince Principal Club Theater Public 2015 Randal Slavin Rasta Thomas Rayahzone Robert Pattinson Rock the Ballet Rolling Stones STAR WARS: ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 1 - Η ΑΟΡΑΤΗ ΑΠΕΙΛΗ 3D Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΥΡΑ Shame Sierra Swartz Simpsons Simón Bolívar Skyfall Sony Pictures Soul Train Steven Spielberg Studio Sex Suspiria TEDxAthens THE AMAZING SPIDER-MAN Tales Of Murder And Dust Tamikrest Tate The Artist The Flaming Lips The Helter Skelter Company The Met:Live in HD The Muppets The Pedro Almodóvar Archives The Walkabouts Thom Yorke To Τελικό Χτύπημα Tonino Carotone Top 10» των αρχαιολογικών ανακαλύψεων Twitter UNDERWORLD: Η ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ Venison Wayne Coyne Yoko Ono YouTube Active YouTube Dialogue YouTube Message allou fan park ana-mpa.gr athensmagazine.gr billboard cosmo.gr cretalive.gr e-go.gr el Systema helexpo.gr house of fear kinimatografoi.gr leontios.com logo mail by A.A. mail by V.V. minedu.gov.gr moneyball news.in.gr nooz.gr protagon.gr rockwave festival «Αusterity Measures» «Οι εγκλωβισμένοι στην Κύπρο» «Τhe Zoo Story» Άγαμοι Θύται Άγγελος Σικελιανός Άγιος Βαλεντίνος Άδικος Κόσμος Άλκηστις Πρωτοψάλτη Άνθρωποι Άννα Καρένινα Άνοιγμα ψυχής Άξιον Εστί Άποψη Άρης Σερβετάλης Έθνος Έλληνα γλύπτη Ήλιος Ίδρυμα Θεοχαράκη Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού Ίρβιν Γιάλομ Όμηρος Όραμα Όσκαρ Ύμνος Α' Νεκροταφείο Αθηνών ΑRΚ FESTIVAL ΑΓΩΝΕΣ ΠΕΙΝΑΣ Αίμα Αγία Ιωάννα των Σφαγείων Αγαλμα Αγγέλα Αγγελάκας Αγιογράφος Αγώνας Αθανατοι Αθώος ή ένοχος Ακαδημία της Σκάλας του Μιλάνου Ακι Καουρισμάκι Ακρωτήρι Σαντορίνη Ακρόπολη Αλέξανδρο Ρήγα Αλεξίου Αλμοδοβάρ Αν Χάθαουεϊ Αναζητώντας τον Αττίκ Αναλόγιο Ανατομία ενός αινίγματος Ανθελληνισμός Ανιές Ζαουί Αννα Χατζή Αντέλ Αντίνοος Αλμπάνης Αντιγόνη Σοφοκλή Αντρέ Χέλερ Αντώνης Μιτζέλος Αντώνης Ρέμος Αποκάλυψη του Ιωάννη Αποκατάσταση Αποκριά Απρίλης Απόλλωνας Απόστολος Χαντζάρας Αρετή Αρμάν Αρχαία Ελλάδα και Βυζάντιο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων Αρχαιολογικό Μουσείο Πάτρας Αρχαιολογικό μουσείο Ιωαννίνων Αρχαιολόγοι με ρεβόλβερ Αστερίξ Αυτοκράτορας Αφγανιστάν Αϊντίν Ντικμέν Αύγουστος ΒAFTA 2013 Βίγκο Μόρτενσεν Βαλκανικοί Πόλεμοι Βαρδινογιάννη Βασίλης Τσιβιλίκας Βασιλικό Θέατρο Βεάκειο Θέατρο Βενεζουέλα Βερολίνο Βλαντιμίρ Πούτιν Βουθρωτό Βουλγαρία Βραβεία Βιβλίου Βυζαντινό Μουσείο Βόρεια Αμερική Γάλλου συγγραφέα Γαλανη Γαλλικό Ινστιτούτο Γερουλάνος Γεωργία Σαγρή Γεώργιος Τσιλιόπουλος Γιάννης Ζουγανέλης Γιάννης Κότσιρας Γιάννης Κότσιρας Γιάννης Μπέζος Γιάννης Ξανθούλης Γιάννης Πάριος Γιάννης Σμαραγδής Γιάννης Χαρούλης Γιαν Φαμπρ Γιατί σκότωσα την καλύτερή μου φίλη Γιώργος Καραμίχος Γιώργος Καφετζόπουλος Γιώργος Παπαγεωργίου Γιώργος Σεβαστίκογλου Γιώργου Χρονά Γκαίτε Γκλεν Κλόουζ Γκρέγκορι Μαρκόπουλος Γλυπτη Γράμμα σ’ ένα παιδί ΔΕΘ 2012 ΔΗΠΕΘΕ Κρήτης ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ Δέσποινα Βανδή Δανεισμός Δεσποινίδα Τζούλια Δημήτρη Αποστόλου Δημήτρη Παπαϊωάννου Δημήτρης Έξαρχος Δημήτρης Κουτσιαμπασάκος Δημήτρης Μαντές στο YouTube Δημήτρης Μυταράς Δημήτρης Σταρόβας Δημήτριος Μαντές Δημιουργία Διάσημα μοντέλα Διαβάτης Διαμαντοπούλου Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος Δικηγορικός Σύλλογος Βέροιας Δον Κιχώτης ΕΝΙΑΙΟΣ ΕΡΩΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ Εθνική Βιβλιοθήκη Εθνικό Θέατρο Εικαστικό Αφιέρωμα στον Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη Εικονοδομήσεις Ειρήνη Κουμαριανού Εκκλησιάζουσες Ελένη Σαραντίτη Ελένη και Σουζάνα Βουγιουκλή Ελληνική Στατιστική Αρχή Ελληνική δραματουργία Ελληνικό Αλφάβητο Ελληνικό Ιδρυμα Πολιτισμού Ελληνικό Πολιτιστικό Κέντρο Ελληνισμός Ελληνογερμανική συμμαχία Εμφανίσεις Επάγγελμα Επίδαυρο Επικούρειος ναός Επιστήμη Επιστρέφοντας Ερωτόκριτος Εστουδιαντίνα Νέας Ιωνίας Βόλου Ετος Νικ. Βρεττάκου Ευανθία Ρεμπούτσικα Ευδοκία Φουρκιώτη Ευδόκιος Δημητρίου Ευπαθείς ομάδες Ευχές Ζέτα Δούκα Ζαν Ζενέ Ζούμε Λογικά Ζυγός Ζωή Βαλάση: Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ Η Ιφιγένεια εν Αυλίδι Η ΟΡΓΗ ΤΩΝ ΤΙΤΑΝΩΝ Η ΠΙΟ ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΩΡΑ (THE DARKEST HOUR) Η ΧΙΟΝΑΤΗ ΚΑΙ Ο ΚΥΝΗΓΟΣ Η αγάπη έρχεται στο τέλος Η αφή της Ολυμπιακής Φλόγας Η δύναμη της θεατρικής τρέλας Η εκφορά του γράμματος «Ν» Η σεξουαλική ζωή του κυρίου και της κυρίας Παπαχαραλάμπους ΗΠΑ Ηλιάνα Φωκιανάκη Ημερίδα Θέατρο Βράχων Θέατρο Μόσχας Θέατρο Τέχνης Θεά Κάλι Θεατρική παράσταση Θεός Θησέας και Αριάδνη στο Νησί των Ταύρων Θυμάσαι πώς μύριζαν οι μανόλιες στη Νικαράγουα Θυμωμένη μπετονιέρα Θόδωρος Δεύτος ΙΝΟ Ιάνης Ξενάκης Ιεράπετρα Ιζαμπέλ Αλιέντε Ινδία Ιππής Ιστορία του κινηματογράφου Ιωάννα Γκομούζα Ιωάννη Σακελαράκη Ιωάννης ό Φίλος Κ. Γιάνναρης ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ ΚΙ Ο ΚΛΗΡΟΣ ΕΠΕΣΕ ΣΤΟΝ ΣΜΑΙΛΙ Κίρα Νάιτλι Κίτρινα ποδήλατα Καιρός Καλαμάτα Καλλιτέχνες Καλό Καλό Μήνα. Απρίλιος Καμεράτα Καμπανέλλης Καποδιστριακό Καρακατσάνης Καραμίχος Καρναβάλι Πάτρας Καρυάτιδες Καρυοφυλλιά Καραμπέτη Καστανιώτη Καστελόριζο Καφετζόπουλος Κερί Κεραυνός Κι ο Κλήρος Έπεσε στον Σμάιλι Κιθ Ρίτσαρντς Κική Δημουλά Κινηματογραφο Κλόουν Κοτόπουλο με Δαμάσκηνα Κουκίδες Κουρέας Κράμερ εναντίον Κράμερ Κρατικά Βραβεία Λογοτεχνίας 2011 Κρις Μαρκέρ Κριστόφ Βίλιμπαλντ φον Γκλουκ Κρύπτη Νεμέας Κωμωδία Κωμωδία των παρεξηγήσεων Κωνσταντίνος Καβάφης Κόμμα Ελλήνων Πολιτεία Κόρινθος Κύπρος Κώδικας Κώστας Γαβράς Κώστας Καρράς Κώστας Μακεδόνας Κώστας Χατζής Λάρισα Λάτση Λίζη Καλλιγά Λίντα Τάλι Λίντε Ζαλμπερ Λαμία Λαογραφία Λαυρέντης Μαχαιρίτσας Λαϊκά παραμύθια Λεκκας Βασιλης - You Tube Λεονάρντο ντα Βίντσι Λεόντιος Παπαδόπουλος Λιμάνι Λογοτεχνία Εν Αθήναις Λοκάρνο Λος Άντζελες Λουκία Ρικάκη Λουσίλ Πετρίδου Λυκ Μποσί ΜΕΘΥΣΜΕΝΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ Μάης Μάνος Χατζιδάκις Μάριμπορ Μέγαρο Μέριλ Στρίπ Μήνας πολιτισμού Μίκαελ Φασμπέντερ Μίλτος Πασχαλίδης Μίμης Πλέσσας Μαδρίτη Μανώλης Μητσιάς Μαουτχάουζεν Μαρία Αγγελίδου Μαρία Φαραντούρη Μαρίνα Ασλάνογλου Μαρζάν Σατραπί Μαρινέλλα Μαριόν Κοτιγιάρ Μαρκ Μπόιλ Μαρκ Χάντον Μαρκουλάκης Μαρμαρινός Μεγάλη Εβδομάδα Μελβούρνη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής Μεσογειακό Βραβείο Μετάφρασης Μεσσηνία Μια Μέρα Μικρή Επίδαυρο Μικρούτσικος Μινωική έπαυλη Μινωικός τάφος Μιχάλη Τσιπίδη Μιχάλης Σουγιούλ Μιχάλης/Stavento Μορφογένεση Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού Μουσείο Ελληνικών Λαϊκών Μουσικών Οργάνων Μουσείο Μπουζιάνη Μουσείο της Αρχαίας Ολυμπίας Μουσείου Τηλεπικοινωνιών ΟΤΕ Μουσειο Μουσική Ακαδημία Μουσικη Μπάμπης Στόκας Μπάμπης Τσέρτος Μπάστας Χάρης Μπέρτολτ Μπρεχτ Μπαλέτο Μπερλινάλε Μπιλ Κλίντον Μπομπ Ντίλαν Μπουζιάνης Μυθιστόρημα Μόλις άλλαξα ζώδιο Μόνα Λίζα Μόρφωση Μύλος Μύλος club Νάνας Μούσχουρη Νέα Έκδοση Νίκος Απέργης Νίκος Γούναρης Νίκος Καλαμό Νίκος Μαστοράκης Νίκος Μπιλιλής Νεφερτίτη Νικητές Οσκαρ Νικόλαος Νοέμβριος Ντάμιεν Χιρστ Ντάριο Φο Ντάστιν Χόφμαν Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ Ντέιβιντ Σεντάρις Ντίνος Παναγόκος Ντίνος Χριστιανόπουλος Νταϊάνα Κραλ Ντεπαρντιέ Ντουρς Γκρινμπάιν Νόμπελ Ειρήνης Νόρμαν Μέιερ Νότης Μαυρουδής Ξαρχάκος Ξενοδοχείο για Τέρατα Ο Θεός Της Σφαγής Ο Θρίαμβος της Κλέλιας Ο Ιβάν και τα σκυλιά Ο Μορμόλης Ο θεός αγαπάει το χαβιάρι Ογδόντα ημέρες κίτρινο Οδυσσέα Ελύτη Οδύσσειας Οι Γερμανοί ξανάρχονται Οι Εκδικητές Οι απόγονοι Οιδίπους Τύραννος Οικογένεια Οικολογικά Ολυμπία Ομιλία Ορχήστρα Οσκαρ 2013 Ουίλιαμ Σέξπιρ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ Πάθος Πάμπλο Νερούδα Πάμπλο Πικάσο Πάτρα Πέμυ Ζούνη Πέρασμα Πέτρος Φιλιππίδης Πίστη Πίτερ Παν Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου Παιδιά Παιχνίδι με «Σκουπίδια» Παναγία Παναγιώτης Τούντας Παρίσι Παρθενώνας Πασκάλ Μπρυκνέρ Παύλος Γερουλάνος Παύλος Μάτεσις Πεδίον του Άρεως Περ Κίρκεμπι Περικλής Πέππας Περιπέτεια Πικάσο Πινακοθήκη Χατζηκυριάκου - Γκίκα Πινόκιο Πλούταρχος Πνευματική Ελλάδα Πνευματικό μνημόσυνο Ποίημα Ποίηση Ποιηματάκι Πολιτεία Πολιτισμικά Πολιτιστική Πρωτεύουσα Ευρώπης Πολυμορφία Πολυχώρος HUB Πορτοκάλογλου Ποτέ δεν είναι αργά Πραξιτέλη Τζανουλίνου Πρεμιέρα Ρωμαϊκή εποχή Ρόλινγκ Στόουνς Ρόντρικ Μπίτον Ρότερνταμ Σάντρα Βούλγαρη Σίσσυ Παπαθανασίου Σανάδες και Word of Mouth Σεμινάριο χορού Σημαία Σημαιοφόρος Σκαρίμπας Σλοβενία Σμύρνη Σουηδικό Ινστιτούτο Αθηνών Σοφία Σοφός Σπέτσες Σπίλμπεργκ Σπύρος Λούης Σπύρου Μάρκου Σπύρου Στάβερη Στατιστική Σταύρος Ξαρχάκος Στενά Περιθώρια Στιβ Μακουίν Στοιχοδομήσεις Συλλέκτες Συμβολαιογράφος Συμβολισμός Συμμετοχή Συμπόσιο Σχέδιο Σωκράτης Μάλαμας Σωματείο Ελλήνων Χορογράφων Σύλλα Τζουμέρκα Σώμα με σώμα ΤΟ ΑΛΟΓΟ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ Τέμπη Ταινία Ταξίδι 2: Το Μυστηριώδες Νησί Ταξιδεύοντας με το Σταυρό του Νότου Ταυτότητα Τείχη Τεν Τεν Τεχνοχώρος art gallery Τεχνόπολη Τζάστιν Τίμπερλεϊκ Τζέιμς Μποντ Τζιμ Στέρτζες Τζόρτζια Ό Κιφ Τηλεγράφημα Τηλεόραση Τιμή Το Κρησφύγετο Το Χρονικό Το ημερολόγιο ενός τρελού Το μαγικό βιολί Το μικρό σπίτι στο δάσος Το σπιρτόκουτο Το φως που ταξιδεύει Τούρκος Τρέιλερ Τρίτο Στεφανι Τραγουδι Τραγούδι Τσίρκο του Βιετνάμ Τσακνής Τσανακλίδου Τυφλος Υρώ Μανέ ΦΑΟΥΣΤ Φάμπιαν Έντερ Φίλιππος Πλιάτσικας Φεβρουάριος Φεστιβάλ Φεστιβάλ Arclight Φεστιβάλ Αθηνών Φεστιβάλ Αθηνών 2012 Φεστιβάλ Δημόσιας Τέχνης Φεστιβάλ Επιδαύρου Φεστιβάλ της Σάνης Φιλοκτήτης Φοινικικό Φράνσις Μπέικον Φρίντα Κάλο Φρανσουά Τριφό Φραντς Βρανίτσκι Φραντς Κάφκα Φυλακή Φωτογραφία Φωτογραφίες Φόρτιση Χάρτινα λουλούδια Χανς Κρίστιαν Αντερσεν Χαράλαμπος Μπάστας Χαρακτική Χαϊνηδες Χειλάκης Χρήστος Θηβαίος Χριστούγεννα Χυτήριο Ψηφιακή Ψυχή Ωρελιά Τιερέ άθλοι του Θησέα έκθεση τεχνών έκθεση φωτογραφίας αιγυπτιακός τάφος ανασκαφές αποκατάσταση στοάς αρχαία Πέλλα αρχαία θέατρα αρχαίο θέατρο αρχαίο θέατρο Δελφών αρχαίο θέατρο Δωδώνης αρχαίο θέατρο Σπάρτης αρχαίοι Έλληνες αρχαίος ναός αρχαιότητα αρχιτέκτονας αυτοκτονία βαφή αυγών βιβλίο In A Fisherman's Language βραβεία Grammy βραβεία Όσκαρ βραβείο Χανς Κρίστιαν Άντερσεν βυζαντινή ζωγραφική βυζαντινή τέχνη γκαλερί Melas-Papadopoulos γλυπτά Παρθενώνα γυναίκες διάσημος διάσωση διάσωση κτηρίου διαγωνισμός μυθοπλασίας δωρεάν προβολές εικαστική έκθεση εκδ. Καστανιώτη ελευθερία ελεφαντόδοντο ελληνικά συγκροτήματα ελληνική δισκογραφία ελληνική λογοτεχνία ελληνική παραδοσιακή μουσική ελληνικό ντοκυμαντέρ ελληνικό σινεμά ελληνικός κινηματογράφος ελληνικός πολιτισμός εμμονή επιδραστικοί καλλιτέχνες επιστημονική έρευνα ερείπια ευρωπαϊκές ταινίες θέατρο Αλκυονίς θέατρο Παλλάς θείοσ Βάνιας θεατρικές πρεμιέρες θεατρικό ιστορικός καλλιτέχνες που έφυγαν 2011 κατεχόμενα κινηματογραφικό φεστιβάλ Βερολίνου κινηματογραφιστής κλεμμένα κειμήλια κλοπή εκθεμάτων κορυφαίοι τραγουδιστές 2011 κυπριακό ντοκιμαντέρ κόμικ μνημεία μουσείο φωτογραφίας μουσικά φεστιβάλ νέα μεταπτυχιακά προγράμματα ναυάγιο ναός της μεσοβυζαντινής περιόδου πίνακες παιδί παλαιοχριστιανική βασιλική παράσταση παραίτηση ΔΣ παρουσίαση βιβλίων πιάνο πλανήτης Άρης πλούσιος πολιτισμός πρόσφυγες σήραγγα στρατόπεδο συγκέντρωσης συντήρηση σχολείο τεχνολογία τουριστικοί οδηγοί υποψηφιότητες φεστιβάλ habemus φεστιβάλ Βενετίας φεστιβάλ Νύχτες Πρεμιέρας Cosmote φεστιβάλ ντοκυμαντέρ Θεσσαλονίκης φθιώτιδα φιλμ ταινιών φυτά χάλκινα της Γουμένισσας χρήμα όπερα

Ενημέρωση

www.hellinika.gr

www.hellinika.gr

Ηλεκτρονικός Ψηφιακός Κατάλογος

με άλλη ματιά

Blog Archive